Aplikacja do biegania

Wspomóż swoje treningi biegowe odpowiednią dietą. Zróżnicowane przepisy pozwolą Ci na utrzymanie wszystkich składników odżywczych dostarczanych do organizmu na prawidłowym poziomie.

Dedykowana aplikacja

Dieta dla biegacza to jedna z niewielu aplikacji na rynku polskim oferujących dedykowaną aplikację z dietą dla osób trenujących bieganie.

Siła

Odpowiednio przygotowana dieta przez specjalistę, bogata w składniki odżywcze potrzebne biegaczom, zapewnia dużo sił i energii podczas treningów.

Sukces

Stosując dietę w połączeniu z systematycznymi treningami, można spodziewać się poprawy dotychczasowych rezultatów i wielkich sukcesów.

Podstawowe funkcje aplikacji

Wersja podstawowa aplikacji zawiera najpotrzebniejsze funkcjonalności pozwalające na rozpoczęcie diety przez biegacza.

Dodatkowe funkcje premium

Aplikacja dieta dla biegacza jest również wydana w wersji premium oferując tym samym dodatkowe funkcjonalności wymienione poniżej.

Porównanie funkcjonalnosci

Podstawowa Premium
Plan dnia
Przypomnienia
Odznaki
Kalkulator zapotrzebowania
Kalkulator BMI
Porady żywienia
Lista ulubionych potraw
Lista zakupów
Informator wartości diety
Brak reklam

Blog

Wszelkie informacje, wiadomości oraz komunikaty dotyczące aplikacji dieta dla biegacza są dostępne na naszym blogu. O wszelkich nowościach i zmianach będziemy Was informować na bieżąco!
sport-970443_1280
sie 0
sie 0

Bieg Trzech Kopców

Cześć! Dzisiaj chcielibyśmy Was powiadomić o bardzo ważnym wydarzeniu biegowym. Już 2 października w Krakowie rozpoczyna się Bieg Trzech Kopców. To szczególny bieg z racji, że jest to bieg górski, który prowadzi przez centrum miasta. Zapisy nadal trwają, ale liczba wolnych miejsc startowych z dnia na dzień się kurczy. Trasa prowadzi przez 3 krakowskie kopce […]

  Zobacz więcej
field-175959_1280
lip 0
lip 0

Bieganie latem – o czym pamiętać ?

Witajcie! Lato i co za nim idzie ciepła pogoda rozpoczęło się w pełni. Dlatego też ważną kwestią jest,aby w tym czasie kierować się kilku ważnymi zasadami. Poniżej przedstawiamy Wam kilka rad: – zadbaj, aby twój organizm przyzwyczaił się do ciepła – trenuj rano lub późnym wieczorem – noś nakrycie na głowy oraz strój z przewiewnego […]

  Zobacz więcej