Aplikacja do biegania

Wspomóż swoje treningi biegowe odpowiednią dietą. Zróżnicowane przepisy pozwolą Ci na utrzymanie wszystkich składników odżywczych dostarczanych do organizmu na prawidłowym poziomie.

Dedykowana aplikacja

Dieta dla biegacza to jedna z niewielu aplikacji na rynku polskim oferujących dedykowaną aplikację z dietą dla osób trenujących bieganie.

Siła

Odpowiednio przygotowana dieta przez specjalistę, bogata w składniki odżywcze potrzebne biegaczom, zapewnia dużo sił i energii podczas treningów.

Sukces

Stosując dietę w połączeniu z systematycznymi treningami, można spodziewać się poprawy dotychczasowych rezultatów i wielkich sukcesów.

Podstawowe funkcje aplikacji

Wersja podstawowa aplikacji zawiera najpotrzebniejsze funkcjonalności pozwalające na rozpoczęcie diety przez biegacza.

Dodatkowe funkcje premium

Aplikacja dieta dla biegacza jest również wydana w wersji premium oferując tym samym dodatkowe funkcjonalności wymienione poniżej.

Porównanie funkcjonalnosci

Podstawowa Premium
Plan dnia
Przypomnienia
Odznaki
Kalkulator zapotrzebowania
Kalkulator BMI
Porady żywienia
Lista ulubionych potraw
Lista zakupów
Informator wartości diety
Brak reklam

Blog

Wszelkie informacje, wiadomości oraz komunikaty dotyczące aplikacji dieta dla biegacza są dostępne na naszym blogu. O wszelkich nowościach i zmianach będziemy Was informować na bieżąco!
Cze 0
Cze 0

Business Run 2017 i 4restrun

Cześć! Spieszymy  Wam przypomnieć o kolejnych  ciekawych biegowych wydarzeniach w Krakowie . Tym razem bieg grupowy i co ważne w szczytnym celu 🙂 Pierwszy z nich to chyba wszystkim znany Kraków Business Run, zgłoszenia rozchodzą się jak świeże bułeczki. Mamy nadzieję wystartować w nim po raz kolejny. Jeżeli ktoś jeszcze nie zna idei KBR to […]

  Zobacz więcej
Maj 0
Maj 0

Jak nawadniać swój organizm latem?

Cześć! W dzisiejszym poście zastanowimy się jak powinniśmy nawadniać nasz organizm biegając latem. Należy rozpocząć od nawodnienia swojego organizmu około 0,5 l wody na godzinę przed biegiem. Wtedy też zaleca się zjeść jakąś słoną przekąskę czyt. paluszki, ser tak aby zgromadzić trochę sodu w naszym organizmie. Kolejno w trakcie biegu nie należy pić zbyt dużo […]

  Zobacz więcej